Meryy33 Bebeğim 5 ay 17 günlük bugün herobaby nin Kaşık mamasını aldım üzerinde 6+ yazıyor oğlum tam 6 aylık olmadı sizce versem birşey olurmu yoksa 6. Ayı doldurduktan sonra mı vereyim