Kozlar oğlum 7 ay 20 günlük. 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık onun öncesinde hiç kabızşık yaşamadık ama ek gıdaya başladıktan sonra çok zor yapıyor. Hergün zeytinyağı veriyorum neredeyse 1 aydın muz vermiyorum. Emzirdiğini esnada sürekli ıkınıyor yapamıyor hadi çok nadir yaparsa da top gibi küçücük bi parça en fazla. Ne yapmam gerekiyor Allah aşkına kafayı yememe ramak kaldı başına gelen tecrübeli arkadaşlarım yoo gösterseniz biraz?😓