Erdmalprshn Benanneyim kesinlikle öyle. Çocukları nasıl uzak tutacağız bilmiyorum. Benimki bile 3 aylık tvye bakıyor gibiydi artık tv açmıyoruz.
Benanneyim Erdmalprshn lütfen açmayın bizde öyle hiç acmiyoruz TV ve telefon da vermiyoruz çünkü çocuklar aşırı etkileniyorlar çok zararı var TV nin en iyisini yapıyorsunuz ..
Erdmalprshn NANANA size bir şey sormak istiyorum. Vücuttaki fazla folat bebekte otizme neden olabilir mi? Hamileyken benim folatım yüksekti. Bebekken otizm belirtileri görülür mü ya da nasıl ayırt edebiliriz?
NANANA Erdmalprshn aslında otizmin belli nedenleri daha bilinmiyor gozumuzden kacan bir nedenle bile ola biliyormus hatta bir seminarde duymustum hocamız diyor ki , hamileyken kullanılan Paracetamol tipli ilaclarda otizme destek veriyormus
Ipegim Erdmalprshn ablan çocuk psikiatristine götürüp teşhis almalı canım ona göre de eğitime başlar ihmal etmeyin
Erdmalprshn NANANA en hafif hiç bir etkisi olmaz dediğimiz parol bile demek etkiliyor🥺allahım tüm bebekleri korusun ya ne kadar narinler
Psklganne Erdmalprshn bir an önce özel eğitime başlamalı. Otizmli tarif ediyorsunuz. Erken eğitim çok önemli.
Erdmalprshn Psklganne özel eğitime kadar buldum yardımcı olayım diye ama yok babayı ikna etmek cok zor. Çocuğuna iyilik ettiğini sanıyor ama kötülük bu
Psklganne Erdmalprshn ah yaaa anne babaların düştüğü en büyük hata bu. Kabullenememek. Genelde anne ve babaların tepkisi bu yönde oluyor ama bilmiyorlarki çocuklarına en büyük kötülüğü kendileri ediyorlar. Yazık çok üzüldüm…
Arzuayse Erdmalprshn otizim ve gelişim geriliği dediyse mutlaka özel eğitime yönlendirmiştir. Oraya gidicek ilk etapta
Tugceonrdml_ Erdmalprshn pedegog ve pskolog test yapıyor otizmin de belirli etkenkeri var ekranla faxla vakit geçirmek gibi mesela uyaranları azaltmalı ablanız sosyal ortamlara sokmalı daha cok cocuklu bebekli yerlere götürmeli iyi bir doktor ile herşeyi ilerlemeden kontrol altına alabilir