Merhaba kızlar oğlum pazar günü hafif ateşi vardı duş aldırıp şurup verip uyuttum. Gece kaldığımda benim boğazım gıcık tutmuş gibiydi oğlumun da ateşi falan kalmamıştı çok şükür. Ama sabah boğaz ağrısıyla uyandım, geçer dedim ama 2 gündür geçmiyor, hafif de bir kuru öksürük var. Başımın arkasından beri ağrıyor. Gece uyurken sabaha kadar vantilatör çalışıyor acaba ondan olmuş olabilir mi? Korkuyorum hastaneye gitmeye