Tgbkzn bende İzmir deyim açıyorum valla gün için de evi havalandırmak için kapatıyorum o kadar ev çok soğuk olursa 28 e ayarlıyorum yoksa 25 e ayarlı yoksa ağlamaktan bir hal oluyor çocuk haftada bir filtreleri de temizlerseniz hiçbirşey olmaz inşallah bir tek gazı olmasın diye ayağını sıcak tutuyorum o kadar