birannezgisi Merhaba guzel anne arkadaslarm, Aranizda babybjorn ana kucagi kullanmis olan var mi? Bebegim kolik 2.5 aylik ana kucagi salincaga ihtiyacmz var ev kartonpiyerli salonca asamiyoruz o sebeble babyjornu dusundm . Kullanmis satmak isteyen de yazablr. Sevgiler cokca
Bikedibikizannesi birannezgisi benim bebeğimde 2ay 9 günlük ilk günden beri kullanıyorum. İlk günler boşuna aldım sanıyordum sevememişti ama 1 aydır aktif bir şekilde her gün kullanıyorum kızım hareketlerinden kendini sallıyor ve uyuyor içinde çok memnunum kendi işlerimi bu şekilde görebiliyorum. Uyumasa bile hem beni görüyor yine içinde huzurla oturuyor. Kesinlikle tavsiye ederim
simiyyy Dolap uygulamasından temizinden aldım bi tane uygun fiyata şuan bebeğim iki buçuk aylık ben bi buçuk ay boşuna debelenmişim dedim allah bulandan razı olsun
plakayerli simiyyy kaçıncı ayına kadar kullanılıyor acaba’ biz de 2 ay bir haftalığız ama artık geçti gibi geliyo zamanı
plakayerli simiyyy waov şaşırdım bilmiyordum o kadar uzun kullanıldığını. Dolaptan kaça aldınız acaba çok pahalı ya bi de sevmezse diye korkuyor insan
Hum34 Bebeğim 5,5 aylık hala üzerinde. Benim elim ayağım oldu resmen. Bulandan Allah razı olsun. Herkese diyorum , benim en büyük yardımcım. O kadar hafif ki her yere şıp diye taşıyorum.
ly35 evde en çok kullanılan eşyamız o. elim ayağım🤷🏻♀️ 5 aylık kızım bı arada. alın çok rahat edersiniz sevmezse zaten kapış kapış satılıyor satarsınız sizde
Mummy00 Biz 1 yaşında bıraktık kullanmayı. Çok alıştı gece bile uyandığında onda uyumak istiyordu devamlı sallıyorduk ama devam etsek kullanabilirdi hala
Heymamma Ben de 12 taksitle almıştım ilk ay para çöpe gitti dedim ama sonra elim ayağım oldu ben 8. Aya kadar kullandım emeklemeye başladıktan sonra yavaş yavaş bıraktı ikinci çocuğuma saklamayı düşünüyordum ama eylülde işe ara vereceğim belki sıkışırsak satarım size tavsiyem uygun fiyata bulursanız dolaptan alın bozulacak eskiyecek bi ürün değil çünkü çok basit bi sistemi var
birannezgisi Tesekkurler hepinize Valla 2.el aldm 1200 e dua edin Insallah bebegme sifa olur. Hepinizi kucakliyorum
birannezgisi Ben dolaptan aldm 1600 liraydi oyuncaklinolani alin bence. Bugun geldi oyuncak islevsel gozukuyor. Bnm bebisim 2 ay 3 haftalik ve kolik. Insallah cok sever sifa olur😃