Laden Nik_mik_yok bende tatildeydim kesin gelmiştir bulamamışlardır evde dedim. Şansıma gecikme olmuş😁
esmaa599 Nik_mik_yok Evet benim kutum da gelmedi.3hafta oldu hâlâ gelen giden yok.Normalde çabuk geliyordu 😀
Nik_mik_yok iki_prens_annesi Ben daha önce yazmıştım bu hafta verilecek demislerdi. Bugün de bunu yazmışlar ben sormadan😁
mustafayamaninannesi Bana ürün geldi ama henüz kargoya verilmemiş gözüküyor yorum yapamıyorum denedim ama
mustafayamaninannesi Nik_mik_yok 1 hafta oldu nerdeyse hala kargolanmamış gözüküyor ürünler ama geldi bana
Nik_mik_yok mustafayamaninannesi Bu ay sıkıntılı yaa , yorum yapmadan da oluyor boşver. En kötü silip yeni hesap açarsın ,yapmadı gözükmezsin😁