agustosbocegim Bir yasından sonra kullanılmıyor mu acaba kullananlar veya bırakanlar bilgi verebilir misiniz
Duriskonunannesiii agustosbocegim 1 yaşından sonra normalde d vit kesiliyormuş demir devam ediyor kilosuma göre arttırılıyor da ama duruma göre değişir tabi
agustosbocegim Hazalinannesi Duriskonunannesiii Hemşiremiz elindekileri bitir bidaha kullanmana gerek yok dedi normalde 2 yaşına kadar demişti
Duriskonunannesiii agustosbocegim bizimki de 1 yaşında dvit kesiliyor dedi bıngıldak kapanmamıştı devam dediler zaten dvit eksikliği de vardı demiri de normal olmasına rağmen kilosuna göre arttırdı
agustosbocegim Duriskonunannesiii Demek ki kızımın gelişimi iyi bıngıldak iyi o yüzden kullanmamızı söyledi