Defnesuram Kızlar merhaba; Lansinoh manuel pompayı 3 gün önce aldım bebeğim emmiyor diye fakat görüyorum ki sütüm kesilmiş ve boşa kürek çekiyorum pompayı satıyorum alacak olan varsa yardımcı olurum😞
busra37 Defnesuram bence satma ve sağmak için pes etmen cok erken bi süre en az 1hafta dene bende dün ilk kez sağdım ilk az çıktı ama gun içinde sürekli denedim artışı oldu
Defnesuram busra37 haklısın ama süt gelmiyor 10 cc anca çıkıyor Yada çıkmıyor çok sinirlerim bozuk boşa kürek çekiyorum resmen
Defnesuram Lansinoh 10 ml hiç açılmamış göğüs ucu krem ve 40 ml 3-4 kez kullanılmış kremde satıyorum ilgilenen varsa dönüş yapabilir