Oğlum 11 aylık ben tarhanayı bir kasede biraz ıslatıyorum daha sonra 1 diş sarımsağı rendeleyip az zeytinyağında kavuruyorum ve biraz salça ekleyip kavuruyorum daha sonrasında ıslattığım tarhanayı döküyorum üzerine su ekleyip kaynayana kadar karıştırıyorum afiyetle yiyor :)) bu arada doktorumun söylemesi üzerine sarımsak ve salça eklemeye başladım daha önce sadece tarhanayı suyla ıslatıp pişiriyordum :)