Ben de zorla veriyorum valla, azcık alın da bi yemek yiyeyim çay içeyim diyorum 😄 başta elleri temiz mi diye dert ediyordum ama sonra benim oğlan zaten her gördüğü nesneyi ağzına sokuyor, elleri sürekli ağzında, mikrop kapacaksa öyle de kapar diye düşündüm.