Merhaba kızlar kızım 12 aylık. 11 aylıkken 19 numara ayakkbi aldık vicco. Ayyakbisi güzel ve gayet tam oluyor ama bu bir haftadır eşim sürekli bu dar geliyor zor giydiriyorum giyidirince de kızımda mizmizlaniyor acaba gerçekten darmi. Ben dokunup bakınca tam arkası onu iyi oturmuş. Eşim bunu söyledikten sonra sanki kızım ayakkabı da rahat değil gibi görmeye başladım. Ondan önce bişi yoktu.
12 aylık bebekleriniz kaç numara giyiyor?