Btlbrssk onlisans cocuk gelisimi mezunuyken dgs ile okulöncesi ögretmenligine gecis yaptım. Su an mezunum bu sene sinava girecegim. Kpss calismayana zor. Cok kapsamli bir sinav genel kültür genel yetenek, egitim bilimleri ve ögretmenlik alan sınavı( bizde alan var ama cocuk gelisiminde yok diye biliyorum) Egitim bilimleri sınavina girmek zorunda misiniz arastirin yani sizden atama icin hangi puan turunu istiyor. Sadece g.kultur ve g.yetenek sinavi ise isiniz biraz kolay ama yine de duzenli calismak sart simdiden yavas yavas baslayin derim