Kızlar merhaba ümranıye ve cevresinde memnun kaldıgınız ıcınızın rahat ettıgı dr var mı varsa paylasırsanız sevınırım 3.ayımız doluyor ama hala ii bi dr bulamadım devlete de gittim memnun hiç kalmadım adam akıllı muayene bile etmediler tesekkür ederim sımdiden