Ayza-Lina geçmiş olsun. Adı koyulmamisti ama benim de hamilelikte ve doğum sonrası aynı şikayetim vardı. Hatta baş parmağın altindaki kemik taş gibi şişmişti. Kemik fırladı dedim yani, o kadar. Ödemden olur, doğumdan sonra geçer, geçmezse bakarız dedi doktorum. Geçmedi. 😄 ben de ortopediye gittim, bebeğim 3 aylıktı sanırım. Baş Parmak ve bileği saran bileklik verdi, krem verdi. 15 gün tak ve kremi kullan, geçmezse ödem, iğneyle cekecegiz sıvıyı dedi. O da fayda etmezse ameliyat dedi. Cok şükür, bilekliği ihmal etmeden taktim, 10 günde geçti.