[silindi] Mom356 evet bizim kolik için denemedim ilac kalmadi en son aguline surup aldik o iyi geldi size ins iyi gelir bu surup
Zeynep-mina12 Mom356 az az ver canım boğazında kalıyor çok çabuk kurumuş sanki boğazı gibi zor yutkunuyor
ayazasaf Mom356 çok iyi bir ürün çok övgüler okuduk benim oğlumda kolikti ve bütün gaz damlalarını denediğimiz için son çare bunu getirtmiştik. Hocamın oğlunda efsane sonuçlar vermişti bi anda sancıları gitmişti mesela o yüzden bizede getirdi yurt dışından ama bizde etkili olmadı öyle böyle derken 7. Ayda bitti ağlamaları
Zeynep-mina12 Mom356 içindeki şırıngayla ver bence 2 ml verirsin sen onu bile damla damla akıt boğulacak gibi oluyor yada çay kaşığını şırıngaya çektir
Seeevcan Ben uyku icin kullanmistim , hic ise yaramadi Mom356 Gunde 3-4 cay kasigi demisti bizim doktorumuz brn3 kasik veriyordum
Zlm Mom356 valla Amerika’da herkes kullaniyo burda bikac yorumda görmüştüm sürekli kullanma gerektiriyo bıraktığın an eskiye donuyo tarzında ama ben kullanmadım