asellllzeynepe Kızlar bebegımde bırden bire iştahsızlık başladı 4 aylık. Süyğm yetersiz mama ile besliyorum ama mamayı da emmıyor uyku arasında zorla yedırıyorum napsam bilemedim bu durumu yaşayan ve aşan varsa tecrubelerını paylaşırsa sevınırım
Burculiceee asellllzeynepe büyüme atağında olabilir biz henüz 4 aylık olmadık ama zorlu geçiren var bu ayı rahat geçirende var bazı bebişleri ek gıdaya başlatıyor bu ayda doktorları doktorunuza danışın derim biberonla emmiyorsa kaşıkla vermeyi deneyin kolaylık versin rabbim