Hemsire_anne13 15 senedir burnumda. Bir bütün olduk kendisiyle. Onsuz bir burun düşünemiyorum. 😄 Sezeryana girdiğimde çıkarttırmışlardı. Bütün doğum boyu onu düşündüm acaba kapanır mı delik diye😃😃 bence çok hoş duruyor. Büyük burun, küçük burun farketmiyor. Her burunda güzel duruyor bence