Kızkar dünden beri hapşuruk ve öküsürüğümğz vardı sanki birazda ateşimiz var bugün calpol versem mi acaba bol bol emziriyorum 3 ay 8 günlük bu arada onun dışında keyfi yerinde aslında biraz öbce de kustu su gibiydi hastaneye mi götürsem bilemedim aksine eşimin dedeside bende kalıyo 1 haftalığına adamda da alzheimer var napıcağımı şaşırdım hem ona hem bebeğime yetişemiyorum 😔