Eşimin kuzenide aynı sorunu yaşadı 1 sene uğraştılar yaklaşık şimdi 4 yaşında çişini tuvalete kakasını beze yapıyor doktor yapmak istemiyorsa korkuyor olabilir yada kendinden bir parça olarak görüyor olabilir zorlamayın demiş şimdi tutmasındansa beze yapsın daha iyi diyorlar 🤷🏻♀️Zor bi durum bende kızımı alıştırmaya çalıştım ama hiç bir şekilde oturmuyor ne tuvalete ne lazımlığa çişide kakayıda tutuyor o yüzden ara verdik