Kizlar hastaneye gittim bugün tirnagim çok kötü batma var doktor amaliyt dedi lokal anestezi yapicz dedi emzirmeyi bırakmami söyledi ilacd veremiyor başına gelen varmi napicagimi bilmiyorum bebeğimi sütten kesmek istemiyorum ama tirnagim tedavisini yaptrmassam parmagimdan bile olurum napicagimi şaşırdım fikri olan bilgisi olan varmı bu konuda bebeğim 4 aylık bu arada