BongomyaPrensi Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık ama kaşıkla su icirebiliyorum günlük ancak 50 ml içiyor buda çok çok az Biberon tutmuyor alıştırma bardağı aldım onunla 2 defa çekiyor sonra öksürerek bırakıyor ağzındakini de tükürüyor ne yapicam nasıl vericem suyu 🥴
Polikistikannee BongomyaPrensi Zamanla alışıyor alisrirma bardagiyla veriyorum ben normal bardakta bile iciriyorum bazen
lgsya BongomyaPrensi bızımde bıberon tutmuyor alıstıma bardagı aldım 30 cc olanlardan bı ıkı kere cekemedı ısrarla verdım sımdı cekıp ıcıyor gun ıcınde baya f teklıf edıyorum ıcmesı ıcın
nicu BongomyaPrensi tedirgin olmayın alışıyorlar. Ben 6 aylık olur olmaz aventin alıştırma bardağını almıştım onunda 1 yaşına kadar içti sonra zaten bardak kullanmaya başladı dışarıda da suluktan içiyor… er geç öğrenecek şimdilik nasıl içiyorsa öyle verin
BongomyaPrensi Polikistikannee normal bardakla içmek istiyor ama hep döküyor üstüne bu yüzden normal bardakla veremiyorum