Selam kızlar :)
Ronya hanım Allahın izniyle Eylül ayında 2 yaşını doldurmuş olacak. Şuan havalar sıcak olduğu için gün içinde altını pek bağlamıyorum alıştırma külodu kullanıyorum pişik vs olmasın diye. Zaten kendiside bez istemiyor bezlediğim zaman bir bakıyorum çıkarıp atı vermiş 🤣 Kaka vs yaptığı zaman yanıma gelip anne banyo der ( banyoda poposunu yıkadığım için) yani rahatsız olup yıkamamı istiyor.
Dün altı tamamen açıktı yanıma gelip anne kakam var dedi tuvalete tuttum ama yapmadı sanırım korktu ona uygun klozet kapağı yoktu çünkü düşecek sandı galiba. Sonrasında hemen bezledim 5 dakika sonra baktım bezine yapmış. Sizce bu doğru sinyal mi ? Tuvalet eğitimine başlamalı mıyım ? Yoksa doktorların tavsiye ettiği gibi 2.5 yaş civarı mı olmalı ?