Ayskem evet kullanabilirsin canım benim bebeğim şimdi 3 aylık sayılır ilk doğduğunda daha bir haftalıkken bizde o sorunu yaşadık ve oğlumu ağlaması yüzüne apar topar acile götürdük artık dedik oğlan elimizde kalıcak gazı varmış meğer ogün bugündür kullanıyorum sadece bir kez 2 damla zorda kalırsam gecede 2 damla veriyorum