Merhaba kızlar, artık bebeğime uyku eğitimi vermek istiyorum ancak kendi kendine uyuyabileceği düşüncesi resmen hayal gibi geliyor🥲 hep destekle uyuyan bir bebekti çünkü gündüz uykusu yok gibi birşeydi bir süre onu düzene oturtmaya çalıştım şimdi de diş döneminde gece sık uyanmalar başladı. Şimdi eğitime başlamam doğru olur mu? Nasıl bir yol izlemeliyim?