Nesli178 Durun aglamayin😅 Saka bir yana cocugu birakmak cok buyuk stres kaynagi, deneyimledim. Kizimi ilk biraktigimda 9 aylikti. Ogretmenim, ailemden uzakta yasiyoruz. Komsumla anlasmistik; bakamadi, ustune Cok para istedi, vazgectik. Hic tanimadigim baska bir kadina verdim, o iyiydi. Merkex ilceye tayinim.cikti hic tanimadigim baska bir kadina verdim sansliymisim o da iyi cikti. Suan 19 ay 23 gunluk. 3 bakici degistirdi. Her defasinda stres, sıkınti. Keske annem ya da kayinvalidem bakabilseydi, sanslisiniz bu acidan. Yabanciya birakmak cok zor. 1 haftaya alistik. Calismak cok iyi geldi bana. Hatta isten hemen sonra degil de eve geldikten 1 sa sonra kizimi aliyorum. Bulasik mak yerlestir, camasir katla evi bir supur. Ortaligi topluyorum. Uzulmeyin iyi geliyor. Uzun yazmisim😅 Kizimi aldiktan sonra onunla oynamaya daha cok enerjim oluyor. İsime gitmisim, eve gelip azicik.ortalik toparlamisim.hatta ustune kafam rahat bir kahve icmisim ohhh geri kalan vakit kizimin🌼 Mutlu anne mutlu cocuk. Siz de alisacaksiniz