Bazen bir kez daha kanaat getiriyorum bunun gerçek olduğuna bir kez daha inanmıyorum rabbime gücüne keremine kudretine demek istediğim en nefret ettiğim şey evde bardak vb bişeyler kırılmasıdır cunki kırıldımı her yere dağılıyor malum kaç kere süpürüyorum illaki sonra bi yerlerden bi kaç parça sonradan çıkıyor deli oluyorum dün bi tane gördüm yerde mutfakta oğlum emekliyor hep yerlerde allahım iyiki batmamış dedim ya bugünde bi tane daha gördüm yine iyiki onun bi yerine batmadı ne bilim görüp agzına almadı dedim yani batabilir görebilir elini kesebilir işte rabbim böyle koruyor onları ona ne kadar şükretsek az gerçekten …