Abur cubur yazdım diye linç tayfadan biraz tırsıyorum 😅 Ama bu bildiğiniz abur cubur değil “atıştırmalık” da diyebiliriz.Şuan oğlum 10 aylık ve ne zaman bir gofret yesem bisküvi kraker…hemen o da istiyor.Tadını bilmiyor ama benim yediğimi gördüğü için tadına bakmak istiyor, ben de ona vermiyorum ama vicdanen de üzülüyorum.Marketten aldığım tek şey meyveli kefir. Kefiri de sadece çilekli içiyor, çilek meysimi geçince hazır almaya başladım.Siz bebeklerinizin ana öğünler dışında meyve harici neler veriyorsunuz ? 10 ay olması şart değil ileriye dönük fikirlere de açığım 💞