45 günlük uyandırma artık dedi doktor ama kendisi maşallah inga inga şeklinde 3 saatte bazen 2 saatte bir uyanıyor, dün öğlen hiç uyumadı, gece eh işte, zaten güne 5 buçuk ya da 6’da başlıyoruz. Yani hiç uyku yok, 45 gündür zombi gibiyim bence artık uyku tatlı bir hayal oldu