Ben bebepime kuş parmağıyla iki kez pekmez yalatırdım ve sarılığını hemen atlattık doktor bile şaşırdı sordu naptınız diye bende söyleyince tebrik etti beni doğru yoldasın diye biz yeni doğmuş bebeklere az veririz tabi kuş parmağıyla damağına süreriz emer şimdi 3 aylık olucak oğlum artık kaşığı ile birtane veriyoeum ve bol su içiriyorum artı kahvalrıda reçel varsa az birşey ağzına sürüyorum ve gelişimide maşallah yerinde tüm herşeyide sağlıklı deneyin derim anneler bizim komşu diyor daha yemeklerin suyundan bile deyir ağzına diyor ben onun yerine oğluma nişeyi cıvık halde yapıp veriyorum