Busegg öpülmez bebek.
hatta çocukta öpülmez. Kendi ister samimi bulursa gider yanaşır kendi öper zaten.
Şap şup ben şahsen yeğenimi öpmüyorum. O (3 yaşında) teyzecim öp der o zaman öperim minicik. Diğer türlüsü bana itici geliyor. Öpmemizi istemeyen bir yetişkini öpüyor muyuz? Çocuklar da birey. Bebekler de.. Daha öpme istemiyorum bile diyemiyor. Benim oğlum babaannesi öpünce kıpkırmızı oluyor ittiriyor kadını ve ısrarla öpersem çikolata veririm diyor lafa bak. 😡 Laf söyleyince 4 tene büyüttüm diyor. Bir kere çocuğu zorla öpmek istismardır kimse bebeğime istemediği bir şey yapamaz yaptıramaz dedim aldım. Alınan alınsın umurumda değil.