Kevserzehra Kizlar 5 gun once sezeyanla dogum uaptim ama kendime tam gelemedim henuz sag tarafim dikis yerim sizliyor. Gaz var karnimda cikmiyor ikinamiyorum da. Ne zamana normale donerim
mama Kevserzehra İlk bir hafta yattığım zaman eşim kaldırıyordu beni. Bebeğimi biri kucağıma veriyordu kendim alamıyordum eğilip. Yatmak çok zorladığı için pek yatmadım ama dikişlerim şişip kızarmıştı. Keşke yatsaymışım. Doktor kendini çok hırpalamışsın dinlenmen lazım diye azarlamıştı beni. Vakit buldukça ayaklarını uzat yat canım. 10-15 gün sonra hemen hemen normale dönersin
Deletedmom47 Kevserzehra Sıvı seyler tüket gaz yapıcı seyler tüketme .Komposta felan iç .1 ay sonunda felan güzel toparlarsın iyice zaten 2 hafta sonunda da ilk bi kendine geliyor insan güzel güzel dikiş acıları geçiyor fazlasıyla .
Kevserzehra ebraradnn sag sola da donemiyoeum yatarken doktorum yatabilirsin dedi ama dikisler avilacak diye korkuyorum :(
Nil595959 Kevserzehra ben hiç yatamadım 4.5 gün boyunca eşim kaldırdı yataktan bebeği emzirmeye annem verdi kucağma hep. Arkama destek yastık koymadan oturamazdım. Hapşırmak öksürmek hele ölüm. Allah kolaylık versin canım tam anlamıyla kendimi doğum yapmamış gibi hissetmem 1 ayı buldu. Ama şuan hiç bi ağrım sancım gelmiyor aklıma. Evlat çok tatlıymış 💗🎈🌸
green Her insan fa farklılık gösterebilir bünye den bünye göre değişiklik gösterir net bir süre yoktur ama sporlar için falan 6 ay sonra öneriliyor.Ama daha çok erken 5 gün ben 8.günde çarşıya falan gitmiştim ama nüfus kağıdı için falan daha erken