Kızımın süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı. Ee bu durumda bende diyete 🙈 2 hafta oldu gözümün önünden kekler, börekler, tatlılar geçip duruyor. Normalde de çok aşırı yemem ama yasak ya beni çekiyor. Napıyosunuz, tatlı krizini ne yiyerek gideriyorsunuz. Öneri ve tarifelere sonuna kadar açığım çünkü daha yolun çok başındayım ve bir süre daha bu duruma alışmak zorundayım. Çok zor ama değer ❣️