umudum_var2 Kızlar 1 hafta oldu diyete baslayalı artık dur demem gerekiyordu geç bile kaldm 121.65 ’le basladm 1 hafta oldu bugün tartıldım 119.35 şuan ben sevindim gitmiş falan diye arkadasm aaaa çok aaz ben haftada 5 kilo veriyordum dedi çok mu az cidden
Splash-Splash-Love umudum_var2 Hızla verilen kilo genelde hızla alınıyor en sağlıklısı yavaş yavaş vermek. Ama maalesef bende diyete girince hunharca zayıflıyorum. Sizin yaptığınız en normal olanı bence
BalarisiYusra umudum_var2 o haftada 5 kilo veren kim merak ettim nasıl bir bünyeye sahipse abartmış bence bence ideal haftada 2 kilo vermişsin
annesinin_kizi umudum_var2 bence çok iyi Bende vermek istiyorum ama başlayamıyorum Kimseyi dinlemeyin bence her kesin bünyesi bir değil kii biri hızlı verir biri yavaş Siz gayret edin istediğiniz kiloya gelin
umudum_var2 Splash-Splash-Love aslında normal diyet listesiyle gidiyorum yani çok kısmıyorum kendimi çünkü ac kalıp günü ac bitirince gece yeme isteği oluyor belkide o yüzden az verdim
Slmnese Canım her insanın bünyesi farklıdır kilo veriş hızı da buna bağlı olarak farklıdır. Sen diyetine sadık kal egzersizlerini ihmal etme. O arkadaşınla da bir daha kilo verme sürecini paylaşma, motivasyonunu düşüren insanlara bir şey söyleme.
umudum_var2 Slmnese haklisiniz bir daha diyetle alakalı konuşmayı düşünmüyorum yürüyüş ve leslie yapıyorum düzenli olarak birde atlayabildigim kadar ip atlyrm
Splash-Splash-Love umudum_var2 Tabi ki listeye uyun siz başkasına bakmayın. Çok güzel fit biri olunca onu diyene güzel bi laf sokarsın 😂
Slmnese umudum_var2 ben leslie ile doğumdan sonra kalan kilolarımı verdim canım 1.5 ay kadar yaptım ve eski fit halime geri döndüm. Sende kimseye bu süreçte aldırma motivasyonunu düşürmesinler. Yarın bir gün zayıflayınca da sana kilo yakışıyordu derler emin olun
Zeynepefem umudum_var2 gayet güzel vermissin aslinda hafta da 2 kilo ayda 8 kilo yapar. Ama sona doğru bu kadar hızlı kilo veremeyeceksin
Waris umudum_var2 haftada 5 kg mu veriyormuş🙄 ayda 4-5 kg arası vermek en normali zaten. Sizinki gayet iyi hiç canınızı sıkmayın böyle devam edin👍🏻☺️
Zeynepefem umudum_var2 ilkten verilen kilolar ödem oluyor çabuk gidiyor sonradan yağdan vermeye başlayınca çok zor vermeye başlıyorsun kolay gitmiyor yani yağdan
Bulutbey umudum_var2 bünyeden değil canım. İlk verilen kilo değilmiş zaten vücudumuzdaki ödemi atıyormuşuz. Sonrasında yavaşlamasının nedeni hem yağdan kilo vermek zordur hem de vücut kendini korumaya alıyormuş.