Bir sorum olacaktı cevaplarsınız çok sevinirim. Üç ay önce doğumum oldu. Temmuzun 2sinde şüpheli bir ilişkim oldu 3ünde adet gördüm hemen. Adetten sonra ilişkim olmadı hiç. Bu ay adetim gecikti dün kan testi verdim sonuç negatif değerim 0 çıktı. Daha sonra geç döllenme gibi bir durum ile karşılaşmam değil mi, ilk bir yıl içinde düzensizlik oluyormuş o yüzden mi adet görmüyorum sizce?