etipuf
Yani bak ne guzel anlatmissin. Insanlar her zaman konusur, her zaman soylenir. Birak cevreyi, yol da tanimadigin kisiler bile durup durup gelir bir sey soylerler. Ben de yasiyorum. Ben de ailem den uzak, sehir disinda tek basima gebelik, dogum vs bakimini yapiyorum. 4,5 aylik olduk. Bir sekil de yapamam dedim ama oluyormus.. sabir… Sen, cocugun icin en iyisini bilirsin. Gerisi sadece konusur. Cocugunun yaninda her zaman sen olucaksin. Onlar uzaktan bakar, konusur. Torba degil ki buzelim agizlarini. Her sey guzel olacak, gececek bugunlerde. Sen kulaklarini kapat disariya karsi. Ben her zaman oyle yaptim. Ancak boyle mutlu oluruz. Yoksa demoralize olmaya devam ederiz. Annelik en zor meslek. Inaniyorum basariyla atlatacaksin bu gunleri. Sen gonlunu ferah tut.🙏🏾