Size ben kıyamam ya.Lütfen öyle söylemeyin.Sizin bu söylediğiniz hem kendinize hem anneliğe hakaret.Neden yapıyorsunuz bunu? Daha böyle bir olayda bu şekilde itaflar ile başlar iseniz zaten bu yarışı hiç kazanamazsınız.Bence silkelenin kendinize gelin.Önce doktoru var ise doktorunuza danışın,eğer tatmin etmiyor ise sizi başka bir doktor ile görüşün.Başka zaten sizin elinizden birşey gelmez ki sizin elinizden gelen şeyleri de bu laflarınız engellemesin rica ediyorum.Tek çare şu anda sebebini bilmeniz ve sebebini bilip ona göre hareket etmeniz