Umay21 bende yaklaşık 4 ay silikon uçla emzirdim. 4 ayda ara ara silikonsuz vermeye çalıştım, her seferinde bir kaç dakika tutup ağzından kaçırınca tutamayıp sinirleniyordu. Bende denemeyi bırakmıştım. Yine çok ağladığı bir zaman silikon ucu takmama fırsat vermemişti, bende uçsuz verdim ve tuttu. Yaklaşık 20 gündür uçsuz emziriyorum çok şükür. Siz yine arada çok üstelemeden deneyin, hiç ummadığınız bir anda bırakacaktır. Birde denerken göğsünüzü alttan ve üstten c şeklinde tutun, bebeğinizin ağzını iyice açtıktan sonra göğsünüzün alt kısmı bebeğinizin alt dudağına oturacak şekilde verin. Böylece kahverengi kısmı daha çok ağızlarına alıyorlar ve tutması daha kolay oluyor.