Kızlar malum ince giysen üşürsün kalın giysen terlersin mevsimi başlamış durumda oğlum şuan hasta üşütmüşüz maalesef en azından hava alsın diyorum dışarı çıkarırken nasıl giydireceğime karar veremeyip vazgeçiyorum siz bebişlerinizi bahar havalarında nasıl giydiriyorsunuz