_zey Merhabalar Dun 2. Asimi oldum, sabaha kdr atesliyfim. Asi sonrasi ateslenip, bebegini emziren var mi?
Eymensmomm _zey ne aşısı oldun canım bende sün oldum halsizlik kol ve kas agrısı ve eşimde de bas agrısı oldu yinele emzirdim antikor geçsin diye
Tazeanne3434 _zey 37.5 oldu en fazla ateşim ilk dozda emzirdim ben sorun olmadı 2. Dozum Cumartesi inşallah bi sorun yaşamam