Ravzalina Merhaba bebeğim 1 yaşına girdi ama ne yürüyor ne bir tanecik dişi var. Bir aydır emeklemeye başladı. Sznde bebeğinizde böyle olan varmı aranızda tedirgin olmam gereken bir durum var mı?
Prenses39 Ravzalina benim de kızım bir yaşında daha disi yok ama yürümeye çalışıyor bir iki adım atıp düşüyor
bayankitapkurdu Ravzalina 18 aya kadar yürümemesi çok normal endişelenmeyin. Benim oğlum hiiiiç adım Nike atmıyordu 13 aylıkken aniden yürümeye başladı. Dişleri de sorun etmeyin. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Bir arkadaşımın kızı tam yaşında çıkarmaya başladı
Ravzalina Prenses39 evet aynı yürütmeye çalışıyoruz ıkı adım gidip düşüyor ayakları burkuluyor gibi sanki normal mı siz hiç doktorunuza danıştınız mı biz daha gidemedik doktora
Ravzalina bayankitapkurdu ya bende öyle düşünüyorum ama çevremdeki bazı kişiler beni o kadar korkutuyor ki burada bir danışmak istedim ilk çocuğum olduğu için tecrübesizim.