Arkadaşlar bebeğim 7 ay 17 günlük. Doğumdan 4 ay sonra regl görmeye başladım. 23.günde bir regl oluyordum. Bu ay 1 hafta gecikmem var hala regl olmadım. 5 gün önce ilk bebeğime hamile kaldığım ay gibi fındık büyüklüğünde sarı akıntı geldi. İshal durumu da mevcut. İlk bebeğime 2 yılda anca hamile kalabilmiştim. Şimdi test yaptım negatif çıktı ama reglim de gelmiyor. Negatif olmasına rağmen pozitife dönen oldu mu içinizde? Ya da iki bebeğinin arası az olup da hamile kalanlar ne gibi belirtileriniz oldu? Ne zaman öğrendiniz?