Anneler merhaba ☀️
Kızım 15 aylık, bilerek ve isteyerek 2. Bebeği düşündük eşimle. Aralarında tam 1 yaş 10 ay olacak. İçimde sınırsız sonu olmayan bi mutluluk ve fazlasıyla da yetememe korkusu var. Kızımın bebekliği maşallah diyeyim mükemmel geçmişti, 2 saate bir uyanır emer tekrar uyurdu, sürekli uyuyor diye sevemiyorum diye üzülürdüm. Gaz problemi, uyku problemi hiiiç olmadı çok düzenliydi herşeyi. Şimdi de öyle 💐
Benim tek endişem 2 bebekli hayat zor mu olur kolay mı ? Eşim hep şey diyor kızımız bizi şimdi bile çok iyi anlıyor aradan 6/7 ay geçecek çok daha büyüycek sonuçta her gün daha farklı oluyor diğeri doğana kadar ooo sen rahat ol diyor ama ben tecrübeli annelerin de fikrini almak istedim 💖🤭