Kızlar bebeğim 2 aylık. 35 haftalık prematüre olarak doğdu bu yüzden ilk zamanlar emmeyi beceremedi sonra emdi ama çok az hatta kilo azlığından mama takviyesi başlandı. Zaten ta başından memeyi reddetmeye yatkindi. Ben mama yerine anne sütü alsın diye direkt sağım yaparak beslemeye başladım ama artık memeyi tamamen reddetti. Emzirme danismani vs kar etmedi kızıma. Sadece elektrikli pompa ile sağım yaparak beslersem sütüm kesilir mi? Bana bebeğin sıcak ağzı degmezse kesilir dediler çok üzülüyorum ama elden de bir şey gelmiyor