Benim bebeğim 5 aylık oldu 35 haftalık doğdu. Bizde doğar doğmaz sarılık geçirdik bi türlü uyanmıyordu. Bebeğim ne yapsam uyanmıyordu normalde 15 gün içinde yada bir hafta içinde geçen bişe ama bizimki 2 buçuk ay sürdü hastalığı tetikleyen başka hastalığı vardı idrar yolu enfeksiyonu bizde 20 buçukla yatmıştık hastaneye 2 gün fototerapi gördük ve sonra Yavaş yavaş kendi uyanmaya başladı yemesi falan düzeldi ben çok korkmuştun ilk anne olduğum için basıma böyle bişe gelmişti diye 😒