Yemek yiyen bebekleri çocukları gördükçe mutlu oluyorum maşallah ne güzel yiyolar benimkisi tadımları yaparken çok iyiydik 7 aylık ne çorba içiyor ne meyve ne yoğurt ağzını kitliyor şimdiden . ilerde de böyle olacak diye çok korkuyorum bunun önüne geçmek istiyorum erkenden. Ne yapmam gerekiyor sadece mama alıyor
Mesela güzel yemek yiyen bebek anneleri nasıl başardınız zorladınız mı kandırarak mı verdiniz yoksa acıksın kendi yer mi ne bileyim
Yardımcı olursanız sevinirim,💖