Merhaba, özel sektörde çalışıyorum 28 haziranda doğum iznine ayrıldım. 14 temmuzda doğum yaptim, pandemi dolayısı ile corona basından beri evden çalışıyordum ve kısa çalışma ödeneği alıyordum. Bu sebeple brüt ücretimde düşüktü. Sgkdan yatacak ücret etkileniyor mu bu yüzden bilen anneler yardımcı olabilir mi 🤗