Milagrosoreiro bebeğim 4buçuk aylıktı baharda iki günlük kaçamak yaptık. Yağmurlu bir hava olmasına rağmen ve kiraladığımız bungalovdan yağmur durdukça bi yarım saatlik falan çıkabilmeme rağmen çok iyi gelmişti. Şimdi bir ay sonra deniz tatiline gideceğiz 11aylık oldu sıpa nasıl geçecek bilmiyorum yol korkuyor 8saat 🙈😂