Size sebebini şöyle açıklayım bebeklerde epiglot dediğimiz kapakkçık var hem solunum yolunu yemek yerken kapatıyo normal zamanlarda da ağzın boşsa mideyi kapatıyor yabi bir nevi akciğer mide arasında bişeyler kaçmasını önleyen Rabbimin en güzel terazilerine örnek bir kıkırdak yapısı.. bebişlerde bu tam gelişemediği için genelde sabahları ve gün boyu süren aşırı ağlamayla atılan bir hırıltıya sebep oluyor buda şundan oluyo içtiği süt minicikte olsa genize kaçıyor halk deyimiyle yani bebeğinizde aşırı öksürük hastalık hali yoksa normal zamanında bunu yaşıyorsa nedeni dediğim olay korkmanıza müdahaleye gerek yok