Mariposa he anladim canim.
Kizim icin
Ben 2 takim hastane cikisi kiyafeti koymustum kizima 1 takimda alt ust zibinli takim koymustum ,10 adet bebek bezi , muslin battaniye,kalin battaniye,agiz mendili,emzik,biberon,islak mendil,corap,yelek,şapka,eldiven extradan ve bebegi hastanedeki besiklere koyuyorlar ya benim icime sinmedigi icin pandemi doneminde oldugundan kucuk bir carsaf koydum oyle yatirmistim kizimi.
Kendim icinde
2 adet gecelik ,1 paket depend,corap,ic camasiri,hastaneden cikarken rahat edebilmem icin elbise,emzirme sutyeni,gogus kalkan kapaklari,kagit havlu,normal havlu,yastik kilifi,terlik,makyaj malzemelerim roll-on vs sac masasi (foto cekimi icin)
Birde puset ve ortusu ha birde kimlikler genelde unutuluyor kimlik refakatcininde kimligi yaninda olmasi gerekiyor